82 درصد درآمد عمومی اردبیل از محل وصول مالیات است
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

مالیات

مدیرکل امور اقتصادی اردبیل:

۸۲ درصد درآمد عمومی اردبیل از محل وصول مالیات است

ارتاویل نیوز: مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در ۳ ماهه نخست امسال بیشترین سهم درآمد عمومی استان از محل وصول درآمدهای مالیاتی بوده به طوری که سهم ۸۲ درصدی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، هاشم مظفری ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت درآمد عمومی استان اردبیل در سال 93 اظهار کرد: در 3 ماهه نخست امسال درآمد عمومی استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بخش های درآمدی 38 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: مبلغ مصوب برای درآمدهای عمومی استان در سال 93 در قانون بودجه کشور رقمی بالغ بر 240 میلیارد تومان پیش بینی شده که در سه ماهه نخست امسال حدود 42 میلیارد تومان ازآن وصول شده است.

مظفری بیان کرد: با کمک و همکاری مردم و دستگاه های اجرایی استان به دنبال تحقّق مبلغ مصوب در قانون بودجه کشور از طریق شناسایی منابع جدید درآمدی و ظرفیت های موجود هستیم چون کلیه مبالغ درآمد وصولی در استان به صورت اعتبارات به استان تزریق و برای انجام امورات جاری و توسعه و آبادانی منطقه هزینه می شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به منابع مختلف درآمدهای عمومی استان گفت: بیشترین سهم درآمد عمومی استان از محل وصول درآمدهای مالیاتی در بخش های مختلف است که سهم 82 درصدی را در سه ماهه نخست امسال به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به روز مالیات که مصادف با 16 تیر ماه است، افزود: مودیان مالیات بر ارزش افزوده می توانند تا 15 تیر ماه امسال و از طریق سامانه عملیات اینترنتی مالیات بر ارزش افزوده اظهارنامه های دوره بهار را به طور الکترونیکی پرداخت کنند وصاحبان مشاغل ومستغلات واشخاص حقوقی وسایر مشمولان مالیات تا پایان تیرماه مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی را درسطح استان ارایه کنند.

انتهای پیام/ آ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ یک شنبه 15 تير 1393برچسب:, ] [ 15:5 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 114886
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1